زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 9:00 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 35
نویسنده پیام
pooria آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 31 /4 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 14


فتح الله زاده: اگر بمانم اسکلت تیم را حفظ می کنم
مدیریت تیم استقلال که تکلیف مشخصی در تیم استقلال ندارد و با اینکه که صحبت از جدایی وی مطرح است اما این اتفاق هنوز قطعی نشده است با این حال وی صحبت هایی در خصوص تیم فصل آینده انجام داده است که قابل توجه است.
مدیر عامل تیم استقلال تمایل زیادی دارد که آبی ها را در فصل آینده همراهی کند، اما به دلیل مشکلات به وجود آمده و مسائل مالی و فشارهای زیاد قصد جدایی دارد اما با این حال طی صحبتی که اعضای هیئت مدیره و رئیس هیئت انجام داده است برنامه هایی را ارائه کرده است.
وی اعلام کرد، در صورتی که شرایط مهیا شود که وی به کار خود در استقلال ادامه دهد، شرایط خاصی را برای این تیم در نظر می گیرد و قول داده است که اسکلت اصلی را حفظ می کند و شرایط را طوری پیش می برد که حتی اعضای هیئت مدیره تیم تصورش را نداشته باشند زیرا وی از تیم خود شناخت کامل دارد و تیمی را برای فصل آینده مهیا می کند که اعضای ثابت و ستاره ها حفظ شوند وی قصد دارد با بازیکنان آزاد و بزرگ تیم مذاکره کرده و آنها را در تیم نگه دارد.
گفتنی است، وی اعلام کرده است که در صورت حضور در استقلال تنها قصد دارد 4 تا 54 بازیکن را جذب استقلال کند به همین دلیل هزینه زیادی برای جذب بازیکن جدید در استقلال صرف نمی شود زیرا وی قصد دارد تیم اصلی خود را حفظ کند و تنها به ترمیم نقاط ضعف بپردازد

امضای کاربر :
پاسخ بده تشکر هم کنی خو ش حال میشم قوانین رو رعایت کنید

تشکر ماچ ماچ
شنبه 31 تیر 1391 - 17:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | فتح الله زاده: اگر بمانم اسکلت تیم را حفظ می کنم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS